Dilluns 18 de desembre, l’Institut Provençana va signar per segon any consecutiu un conveni InnovaFP de col·laboració amb l’Institut Pedraforca i l’empresa Sòlid Solucions informàtiques, SL per a la realització del projecte «Provençana/Pedraforca fan tàndem. Transferència de coneixement entre famílies professionals i millora dels equipaments dels centres públics de L'Hospitalet».
Des de l'Institut Provençana apostem per la internacionalització de la Formació Professional.
En Martí Rivero, alumne del nostre centre es troba a la ciutat de Zwolle, als Països Baixos fent una mobilitat de pràctiques al Deltion College, com a posttitulat del cicle de Sistemes Microinformàtics en Xarxa.
Volem compartir una bona notícia! La Fundació Barcelona formació professional, en la 9ª edició del Pla de mesures d’innovació a l’FP ha concedit a l’Institut Provençana una subvenció de 1400 euros per dur a terme la creació d'una App per al camp de refugiats de Moria.
L’Institut Provençana està participant amb diferents equips de les famílies de Comerç i Informàtica en la segona edició del Concurs MetropolisFPLab que es portarà a terme durant el curs 2019-20 en col·laboració amb la Fundació BCN Formació Professional.
Des de la Coordinació d’Emprenedoria del centre s’ha organitzat per segon curs consecutiu una formació per alumnat emprenedor.
El passat 5 de febrer el programa Aula L'H va tractar el tema de la formació professional (CFGM o CFGS) dual. Van presentar el programa així:
El dia 28 de gener ha tingut lloc la primera sessió ordinària del Grup Permanent de l’FP del any 2020, on diversos agents del sector educatiu, social i econòmic de l’entorn local es reuneixen per crear un espai estable consultiu, de suport i de participació, un espai de referència territorial on poder planificar millores en la governança i fomentar el vincle entre les empreses i els centres de FP, promovent la formació dual i la mobilitat internacional; garantir una oferta més innovadora i de qualitat d’aquestes, impulsant accions d’informació i orientació acadèmica i professional, així com la inserció sociolaboral, tot seguint un tarannà inclusiu envers els col•lectius més vulnerables en aquesta matèria.