Màrqueting i publicitat
2
Cursos
1.584h
a l'institut
416h
a l'empresa
Horari
1r curs: Mati/Tarda
2n curs: Tarda
OBJECTIUS
Els alumnes Grau Superior de Màrqueting i Publicitat seran capaços de definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i a promocionar i donar publicitat als productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publipromocionals necessaris.
Tenen accés directe al cicle les persones que compleixen algun dels requisits següents:
Tenir el títol de batxillerat.
Tenir el títol de tècnic de formació professional o d’arts plàstiques i disseny, tècnic superior de formació professional o d'arts plàstiques i disseny o tècnic especialista.
Haver superat el segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental.
Haver superat el curs d'orientació universitària (COU) o el preuniversitari.
Tenir el títol de batxillerat per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP).
Tenir qualsevol titulació universitària o una d'equivalent.
Haver superat la prova d'accés a la universitat per a més grans de 25 anys o de 45 anys, o haver accedit a la universitat per haver acreditat experiència laboral o professional tenint complerts 40 anys d'edat.
Amb una prova d’accés:
Les persones que no compleixen cap dels requisits esmentats han de superar una prova d'accés. Per presentar-s'hi cal tenir complerts 19 anys o bé complir-los durant l'any natural en què es realitza la prova.
Assistent del cap de producte.
Tècnic/a de màrqueting.
Tècnic/a en publicitat.
Tècnic/a en relacions públiques.
Organitzador/a d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.
Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.
Controlador/a de curs o emissió en mitjans de comunicació.
Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública.
Tècnic/a en treballs de camp.
Inspector/a d'enquestadors.
Agent d'enquestes i censos.
Codificador/a de dades per a recerques de mercats.
Community manager
Primer Curs | Segon Curs |
---|---|
MP2. Disseny i elaboració de material de comunicació - 132h | MP1. Atenció al client, consumidor i usuari - 66h |
MP3. Gestió econòmica i financera de l’empresa - 99h | MP6. Llançament de productes i serveis - 99h |
MP4. Investigació comercial - 99h | MP8. Mitjans i suports de comunicació - 99h |
MP5. Treball de camp en la investigació comercial - 66h | MP10. Relacions publiques i esdeveniments de màrqueting - 132h |
MP7. Marqueting digital - 165h | MP11. Anglés - 66h UF2 |
MP9. Polítiques de màrqueting - 132h | MP13. Projecte de màrqueting i publicitat - 264h |
MP15. Agencia publicitat simulada - 99h | MP14. Formació en centres de treball - 416h |
MP11. Anglés - 66h UF1 | |
MP12. Formació i Orientació Laboral - 66h |
Amb aquests estudis s'obté el títol de tècnic superior o tècnica superior, que permet accedir a:
2+1: Amb els 2 anys de Màrqueting i Publicitat + 1 curs del Cicle de Gestió de Vendes i Espais Comercials: pots esdevenir Tècnic Superior de les dues especialitats.
A un altre Cicle Formatiu de Grau Superior la família de Comerç i màrqueting (és poden convalidar 3 mòduls formatius: Formació i Orientació Laboral, Gestió Econòmica i Financera de l'Empresa i Anglès).
A un altre Cicle Formatiu de Grau Superior de qualsevol família (és pot convalidar Formació i Orientació Laboral).
Qualsevol estudi universitari oficial de grau. Les persones que s'han graduat en un cicle formatiu de grau superior poden obtenir la convalidació de crèdits universitaris ECTS.