CFGS Màrqueting i publicitat

Màrqueting i publicitat

Cicle Formatiu de Grau Superior en Màrqueting i publicitat

2
Cursos

1.584h
a l'institut

416h
a l'empresa

Horari
1r curs: Mati/Tarda
2n curs: Tarda

OBJECTIUS

Els alumnes Grau Superior de Màrqueting i Publicitat seran capaços de definir i efectuar el seguiment de les polítiques de màrqueting basades en estudis comercials i a promocionar i donar publicitat als productes i/o serveis en els mitjans i suports de comunicació adequats, elaborant els materials publipromocionals necessaris.

Tenen accés directe al cicle les persones que compleixen algun dels requisits següents:

Tenir el títol de batxillerat.

Tenir el títol de tècnic de formació professional o d’arts plàstiques i disseny, tècnic superior de formació professional o d'arts plàstiques i disseny o tècnic especialista.

Haver superat el segon curs de batxillerat de qualsevol modalitat de batxillerat experimental.

Haver superat el curs d'orientació universitària (COU) o el preuniversitari.

Tenir el títol de batxillerat per haver cursat el batxillerat unificat polivalent (BUP).

Tenir qualsevol titulació universitària o una d'equivalent.

Haver superat la prova d'accés a la universitat per a més grans de 25 anys o de 45 anys, o haver accedit a la universitat per haver acreditat experiència laboral o professional tenint complerts 40 anys d'edat.

Amb una prova d’accés:

Les persones que no compleixen cap dels requisits esmentats han de superar una prova d'accés. Per presentar-s'hi cal tenir complerts 19 anys o bé complir-los durant l'any natural en què es realitza la prova.

Assistent del cap de producte.

Tècnic/a de màrqueting.

Tècnic/a en publicitat.

Tècnic/a en relacions públiques.

Organitzador/a d'esdeveniments de màrqueting i comunicació.

Auxiliar de mitjans en empreses de publicitat.

Controlador/a de curs o emissió en mitjans de comunicació.

Tècnic/a en estudis de mercat i opinió pública.

Tècnic/a en treballs de camp.

Inspector/a d'enquestadors.

Agent d'enquestes i censos.

Codificador/a de dades per a recerques de mercats.

Community manager

Primer Curs Segon Curs
MP2. Disseny i elaboració de material de comunicació - 132h MP1. Atenció al client, consumidor i usuari - 66h
MP3. Gestió econòmica i financera de l’empresa - 99h MP6. Llançament de productes i serveis - 99h
MP4. Investigació comercial - 99h MP8. Mitjans i suports de comunicació - 99h
MP5. Treball de camp en la investigació comercial - 66h MP10. Relacions publiques i esdeveniments de màrqueting - 132h
MP7. Marqueting digital - 165h MP11. Anglés - 66h UF2
MP9. Polítiques de màrqueting - 132h MP13. Projecte de màrqueting i publicitat - 264h
MP15. Agencia publicitat simulada - 99h MP14. Formació en centres de treball - 416h
MP11. Anglés - 66h UF1
MP12. Formació i Orientació Laboral - 66h

Amb aquests estudis s'obté el títol de tècnic superior o tècnica superior, que permet accedir a:

2+1: Amb els 2 anys de Màrqueting i Publicitat + 1 curs del Cicle de Gestió de Vendes i Espais Comercials: pots esdevenir Tècnic Superior de les dues especialitats.

A un altre Cicle Formatiu de Grau Superior la família de Comerç i màrqueting (és poden convalidar 3 mòduls formatius: Formació i Orientació Laboral, Gestió Econòmica i Financera de l'Empresa i Anglès).

CFGS Comerç internacional

A un altre Cicle Formatiu de Grau Superior de qualsevol família (és pot convalidar Formació i Orientació Laboral).

Qualsevol estudi universitari oficial de grau. Les persones que s'han graduat en un cicle formatiu de grau superior poden obtenir la convalidació de crèdits universitaris ECTS.