L’Institut Provençana presenta les Jornades Tècniques 2026

L’Institut Provençana acollirà els dies 24, 25 i 26 de març una nova edició de les seves ja consolidades Jornades Tècniques, un esdeveniment que s’ha convertit en un autèntic punt de trobada entre el món professional i l’alumnat del centre.

Amb més de 84 activitats programades i la participació de més de 1.200 persones, aquestes jornades ofereixen un espai únic per compartir coneixement, experiències i noves oportunitats en diferents àmbits professionals.

Llegir-ne més...

Festa Intercultural del Provençana – 15 abril

El proper 15 d'abril, l’Institut Provençana celebrarà la seva Festa Intercultural, una jornada pensada per posar en valor la riquesa de la diversitat cultural del nostre centre i afavorir la convivència i els vincles entre tots els membres de la comunitat educativa.

Llegir-ne més...

Busquem protagonistes per a la nova web de l'institut!

T'agradaria sortir en fotos i representar al teu institut? Estem preparant una nova versió del web i necessitem alumnes voluntaris per a aparèixer en les imatges i aixina mostrar la realitat del nostre centre. La sessió serà el divendres 30 de gener de 12h a 13h en l'hall del insti, i volem que en formis part!

Llegir-ne més...

Formació en noves metodologies per al professorat

A.- Lloc: Institut Provençana (L'Hospitalet de Llobregat)

1.-  Curs presencial de 20 H.  Daniel Bernard.  Aprenentatge basat en projectes  Dates: 9, 10, 12 i 13 de setembre  Horari: de 9:00 a 14:00 hores.

2.- Curs presencial de 20 H. Daniel Bernard. Aprenentatge basat en projectes. . Dates: 06, 13,20 i 27 de novembre. Horari: de 9:00 a 14:00 hores.

3.- Curs semipresencial de 30 H. Raúl López i Dani Serra. Metodologies docents per a l'FP. ABP. 18 hores on-line i 3 sessions presencials de 15:30h a 18:30h que es faran  8 d'octubre, 5 de novembre i 26 de novembre. Per fer la inscripció heu d'anar al cercador i buscar posant el codi 0001370600

4.- Taller 5 H presencials de Miguel Valero.

4.1.- Aprenentatge basat en projectes Dates: 9 de setembre.   Horari: de 9:30 a 14:30 hores.

4.2.- Aprenentatge basat en projectes Dates: 14 d'octubre.      Horari: de 9:30 a 14:30 hores.

4.3.- Aprenentatge basat en projectes Dates: 11 de novembre. Horari: de 9:30 a 14:30 hores.

B.- Lloc: Institut Carles Vallbona (Granollers)

1.-- Metodologies actives en les famílies Comerç i màrqueting i Informàtica i comunicacions

2.- Experiències en ABP en els centres d'FP. Família Comerç i màrqueting i Informàtica i comunicacions (4 setembre)

3.- Experiències en ABP en els centres d'FP. Família Comerç i màrqueting i Informàtica i comunicacions (5 setembre)