L’alumnat de GA2A ha visitat el Saló de l’Ocupació a la Fira de Plaça Espanya, on va participar en tallers i ponències d’empreses. Activitats com el taller d’intel·ligència artificial i la simulació d’entrevistes amb realitat virtual van despertar molt interès. La sortida va ser molt profitosa i es valora repetir-la l’any vinent.
Presentació del Health BioClúster al nostre Institut
El dimecres 3 de desembre a les 16:30h, l'alcalde David Quirós Brito va presentar al nostre centre el Health BioClúster, una iniciativa vinculada al sector de la salut i la innovació. L'alcalde va assistir acompanyat del Sr. David Torres González, regidor adjunt d'Educació i regidor dels districtes IV i V.
L’alumnat de 1r Curs d’Activitats Comercials crea FLAMA
L’alumnat de 1r Curs d’Activitats Comercials crea FLAMA
Un projecte emprenedor i sostenible per fomentar el comerç local.
Els estudiants de 1r curs d’activitats comercials crean la marca Flama.
Flama és el resultat d’un projecte emprenedor centrat en la sostenibilitat i l’economia circular en la elaboració i comercialització d’espelmes artesanes.
El repte de generar un esdeveniment per a la comercialització de productes al “Comerç de Proximitat” de forma responsable i sostenible ha anat més enllà... propiciant que l’alumnat aportés noves idees que han acabat implicant-los en la seva pròpia producció.
A continuació us mostrem els vídeos dels 3 dies destinats a la comercialització (cloenda del projecte):
L'Hagència del Proven crea la campanya per les festes dels barris de L'Hospitalet
El passat dia 7 de Maig vam anar al Camp Nou a la Fira del Treball, com cada any amb els grups de segon curs de Comerç i Màrqueting. Van poder gaudir de conferències enfocades en trobar un bon treball i van poder contactar amb les empreses directament. Grans multinacionals de diferents sectors amb ofertes de treball per joves titulats a cicles formatius i en pràctiques. Conferències fetes a mida per a vosaltres. Van gaudir del Programa Talento, amb Judit Tost Bella (més de 1000 posicions ofertades, nom de les empreses i que és lo que ofertan). Amb Pedro Rojas, consultor i especialista en xarxes socials per trobar feina, van veure diferents opcions per rendibilitzar els perfils de TikTok i Instagram. Per últim van assistir al taller d'alliberament emocional amb Laura Llauder, coach corporal especialitzada a dança terapeuta. Van fer la cloenda de la fira amb un berenar cortesia de Damm 0,0. Ara la pilota la teniu vosaltres, més ofertes de treball que alumnes!!!
L'Hagència del Proven crea la campanya per les festes dels barris de L'Hospitalet
L'Hagència del Proven crea la campanya per les festes dels barris de L'Hospitalet
Els estudiants del Cicle Formatiu de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat de l’INS Provençana han creat la campanya publicitària de les festes majors dels barris de L’Hospitalet. L’eslògan d’aquest any és “Queda’t sense parauL’Hes”. Per a cada festa, es realitzen dos cartells amb les imatges de dues de les activitats més representatives del barri, acompanyades d’un so o onomatopeia relacionats amb els sentiments o emocions que desperten les festes.
Acció finançada pel Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports i per la Unió Europea - NextGenerationUE en el marc del Mecanisme de Recuperació i Resiliència.
This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.