PROJECTE INTERNACIONAL DE L'EMPRESA SIMULADA REPAPER
El grup de segon de Gestió Administrativa ha estat treballant a l’empresa simulada REPAPER SAS, duent a terme un projecte d’internacionalització de l’empresa. Per això, a més de dedicar-se a realitzar les tasques habituals de l'empresa simulada s'han estat comunicant a través de videoconferències amb l’empresa belga Green7. Aquesta es dedica a la comercialització de productes ecològics, de la mateixa manera que l'empresa REPAPER, ven productes de paper reciclat.
L’objectiu del projecte és arribar a formalitzar acords de compravenda que permetin l’intercanvi de productes entre les dues empreses alhora que millorar la competència lingüística en anglès. En les dues primeres sessions cada empresa va presentar-se a l’altra, per a després formalitzar un acord i posteriorment preparar la documentació de les operacions comercials acordades.
Esperem que la relació amb aquesta empresa es mantingui en els propers cursos i ens permeti formalitzar nous acords de compravenda i aprofundir en la internacionalització de la simulació empresarial.
PROVENMARKET 2022
Gran èxit del ProvenMarket22!
El dijous 5 de maig de 9.30 a 13.00 es va celebrar el ProvenMarket, un esdeveniment que promou el reciclatge i l'economia circular. Van passar la gran majoria d'alumnes del Provençana per poder veure i comprar els tres pilars de productes que oferíem: roba, bijuteria i llibres. El mercat d'economia circular va ser organitzat pels alumnes de 1r activitats comercials.
El mercat funcionava amb la seva pròpia moneda, el Provencoin. Si s'hi aportava algun dels tres productes s'obtenia 1 ProvenCoin, que després podia ser intercanviat per un altre producte. Al ProvenMarket hi havia quatre parades: un punt d'informació per explicar que era el ProvenMarket, i les tres parades de bijuteria, roba i llibres.
Llegeix més...
NOU CURS DE MODELATGE DE LA INFORMACIÓ
L'institut Provençana serà el primer centre de formació professional de Catalunya a oferir el curs d'Especialització en Modelatge de la Informació en la Construcció. Una metodologia de treball que digitalitza i uneix totes les dades necessàries per dissenyar, gestionar i construir projectes de construcció.
La Televisió de l'Hospitalet ha fet una noticia sobre el nou curs, que podeu veure en aquest enllaç.
També ha aparegut la notícia a l'HDigital, que podeu llegir en aquest enllaç.
REPTE INNOVA FP
El publicista Ramón Sala ha estat des del 2004 director general creatiu de TBWA\Barcelona, agència internacional de publicitat. El seu treball ha estat premiat en festivals publicitaris de tot el món, com Cannes Lions, El Sol, Laus, Fiap, NY Festivals, LIA, Epica, Eurobest, entre altres.
Li vam proposar que ens llancés un brief d'una campanya perquè els nostres alumnes de màrqueting li donessin solució, va triar la cadena de supermercats BONÀREA.
El dimarts 27 d'abril va venir a veure el resultat dels treballs dels estudiants de primer de Màrqueting i publicitat, que han realitzat en el mòdul de Polítiques de màrqueting. A tots els equips els va fer un feedback sobre els seus treballs, tot un luxe per al nostre alumnat ja que són consells d'un professional amb moltíssims anys d'experiència i èxit professional en el sector.
Llegeix més...