https://portesobertes.proven.cat/El 15 d’abril s’ha celebrat la 2º edició del concurs 24h Innovació.
Uns 200 alumnes han participat en una marató virtual de 24 hores d’innovació per trobar solucions a reptes llançats per empreses entre les que es trobaven DKW, Aigües de Barcelona, Nestlé, Santiveri, Hospital Clínic… i així fins 24 empreses representants de diversos sectors professionals.
S’ha treballat per equips de entre 6 i 8 estudiants i 2 professors/res que no es coneixen de res, també són equips multidisciplinars, és a dir, cada estudiant o professor/a pertany a una família professional diferent, això enriqueix molt l’equip a l’hora de ser creatiu.
Es un esdeveniment organitzat i finançat pel Departament d’Educació i per la fundació Bankia per la formació Dual, amb l’objectiu d’aportar el talent dels estudiants de Fp a l’empresa. Ha comptat amb xerrades d’experts en innovació, taules rodones d’alumnes i un espai virtual 3D en el que tothom es trobava mitjançant el seu avatar i compartia els prototips de la seva idea, els estudiant també han gaudit d’un concert dels musics de la pandèmia Stay Homas, un espectacle de màgia, en fi tot una festa que es converteix per a molts en una experiència inoblidable.
S’han donat tres premis, i l’Ins Provençana ha fet TRIPLE:
L’estudiant Navjeet Kaur, de Comerç internacional, formava part de l’equip 13, van resoldre el repte de la Vall d’Hebron i han guanyat el Primer premi!
La professora Chus Sevilla va fer de Shaker de l’equip 16, van resoldre el repte de Caritas i han guanyat el Segon premi!
L’estudiant Laura García, de Comerç internacional, formava part de l’equip 12, van resoldre el repte de Media Markt, Han guanyat el Tercer premi!
L’Institut està d’enhorabona!!!!
El grup TIS col·labora amb els alumnes de màrqueting i informàtica en un aprenentatge basat en projectes.
L'empresa proveïdora TIS decideix fer el salt amb una nova marca tèxtil. La filosofia de marca se centra en uns valors molt clars que són l'ecologia i la frescor. Eco[Tono] és sinònim de naturalesa i aire pur. El grup TIS treballa únicament amb teixits i pigments naturals. La missió dels futurs professionals del màrqueting del Provençana recau a plasmar tot això, a centrar totes les estratègies i objectius entorn d'aquesta perspectiva.
Eco[Tono] és la iniciativa que els estudiants del Provençana estan desenvolupant amb tots els coneixements assimilats durant el curs. El grup de Màrqueting i Publicitat de primer s'encarrega de la part més estratègica i operativa, mentre que els d'informàtica del CFGS de Desenvolupament i Aplicacions Web es responsabilitzen de les diferents plataformes en línia per a comercialitzar els productes.
Llegeix més...
Ja estan publicades les resolucions definitives de les convocatòries de mobilitat de cicles de grau mitjà i de grau superior.
Per a consultar la resolució de grau mitjà, aneu a aquest enllaç i per a grau superior, la podeu consultar aqui.
Durant aquest trimestre l’alumnat del grup de tarda del primer curs del d’Administració i finances ha estat participant en el en un projecte de col·laboració eTwinning al Mòdul de Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa.
El projecte "Teachers4Europe: Building a European Workplace Citizenship" inclou tres activitats principals en les que s’està treballant:
- Les condicions de treball a Europa
- La diversitat mitjançant la inclusió laboral a Europa
- Bones pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa.
Que es duen a terme en grups formats per estudiants dels diferents centres:
- El Geniko Lykeio d'Oreokastro, Tessalònica, Grècia
- El Lycée Guy de Maupassant, Fécamp, França
- L’ Institut Provençana, L'Hospitalet de Llobregat, Espanya
Llegeix més...