Notícies i activitats

Els alumnes de segon curs del cicle formatiu de Comerç Internacional van realitzar un estudi de mercat per a l’empresa FTz Marketing Outsourcing amb seu a Barcelona.

Comerç Intl. estudi mercat

L’objectiu de l’estudi va consistir en analitzar el perfil de consumidor dels productes tecnològics en establiments líders com ECI, Media Mark, Carrefour i FNAC. Els resultats i les conclusions de l’estudi es van presentar davant de la directora de l’empresa Teia Serratosa, qui després de comentar els resultats va fer una breu trajectòria de l’empresa i de la necessitat de realitzar investigació comercial per ser competitius en el mercat.

Comerç Intl. estudi mercat

La finalitat del treball va ser relacionar empresa i escola per intercanviar i potenciar els coneixements en tots dos sentits. En les properes setmanes, les principals conclusions de l’estudi es publicaran en una revista tecnològica del sector.

barra fotos

La formació de qualitat és la millor oportunitat de millora professional, particularment en temps de crisi.

L'IES Provençana és un centre especialitzat des de la seva creació l'any 1977 en la formació professional de grau mitjà i superior.

Logo Erasmus + Logo Cisco Academy Logo Bioinformatics Barcelona logo_escola_verda logo ISO