Accions Ins. Provençana 25N 2022
Des de l'institut Provençana. amb motiu del Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones s'han creat les següents accions:
Maurici Badia dona feedback a les 5 marques creades al Proven
Dimarts 9 d’abril vam rebre la visita de Maurici Badia, enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. És fundador de Hannun, fabricant de mobles de fusta que cuiden el planeta i estandard del slow furniture a Europa.
Hannun va néixer en 2017 pujant fotos de mobles de Pinterest a Wallapop. En tan sols 5 anys ha tingut un creixement espectacular. En 2020 va guanyar el premi Millor Rookie dels Ecommerce Awards España i en 2022 va sortir a borsa en el mercat per a PIMES, amb una valoració de gairebé 32 milions d'euros.
Llegir-ne més...Fira d'empreses simulades Vilanova i la Geltrú
El passat 5 d'abril els alumnes de 2n del grau mitjà Gestió d’Administrativa i de grau superior d'Administració i finances, van anar a la fira d'empreses simulades del Col·legi les Teresas de Vilanova i la Geltrú.
Ens vam reunir 30 empreses amb els seus estands, entre les quals estaven les nostres, Repaper SAS i Terminstalcalor. SAS.
Llegir-ne més...Propostes de nous logos per al Proven
Els alumnes del primer curs de matí i tarda del grau superior de Màrqueting i Publicitat han elaborat diferents propostes de nous logotips per a l'Institut Provençana.
Els han presentat a les classes d'anglès, com a tasca de grupal, justificant l'ús de colors, la tipografia, mides i formes en contrast amb el logotip actual.
Llegir-ne més...Accions Ins. Provençana 25N 2022
Des de l'institut Provençana. amb motiu del Dia Internacional per l’Erradicació de la Violència vers les Dones s'han creat les següents accions:
Premi al projecte Economia Circular en Acció
El projecte Economia Circular en Acció ha guanyat el primer premi com a Projecte més viable dintre de la categoria de Cicles Formatius de Grau mitjà, otorgat pel Col·legi de Químics de Catalunya.
En aquest projecte han participat més de 100 alumnes i es van presentar al premi els millors treballs de cada cicle formatiu, en total la feina duta a terme per 26 alumnes.
Els cicles formatius que han intervingut són:
CFGM Activitats comercials
CFGM Operacions de laboratori
CFGM Gestió d’administrativa
PFI Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic
PFI Auxiliar de muntatge i manteniment d’equips informàtics
FP Challenge Centrinno
El passat 10 de novembre vam participar al FPChallenge Centrinno. Aquesta 2a Hackató s’emmarca dins d’un projecte europeu que posa al ciutadà com a nucli de la transformació urbana a les ciutats. Zones industrials que han quedat en desús i la seva reconversió cap a d’altres sectors econòmics. Barcelona hi participava, juntament amb ciutats com Zagreg, Milan, París o Amsterdam.
En el nostre cas vam participar en el repte proposat per l’entitat Taula Eix Pere IV, del districte 22@ per tal d’oferir-los una solució de comunicació.
L’alumnat de 1r de CFGS de Màrqueting i Publicitat va idear diferents propostes per tal de proposar una estratègia de comunicació per a la reactivació de l'Eix Pere IV.
Visita del director de l'empresa Disappear
El passat 11 de novembre el director de l'empresa Dissapear, del grup Corium, va presentar el seu projecte innovador d'envasos biodegradables, per al sector d'alimentació i higiene, als alumnes de segon de Màrqueting i Publicitat, a la sala d’actes de l’Institut.
Tres alumnes del Proven als equips guanyadors del Talent UP L'H
El passat dimecres 19 d’octubre va tenir lloc al Poliesportiu Municipal del Centre la sessió d’ideació Talent UP L’H on més de 200 estudiants de Formació Professional cercaven idees per reduïr l’escletxa digital de la gent gran.
Una jornada organitzada per l’equip d’Innovació i Educació de l’Ajuntament de l’Hospitalet i que elles mateixes defineixen com “emocionant, intensa i reveladora” Un matí ple d’adrenalina on s’ha pogut comprovar la importància que té sumar col·lectius i generacions diverses per fer front a reptes comuns.
Projecte YOB
L'alumnat de segon d'Activitats Comercials han assistit a l'empresa farmacèutica Ferrer a realitzar un "Speed Dating".
Aquesta acció ha estat realitzada gràcies a la col.laboració de la Fundació Èxit i l'empresa farmacèutica Ferrer amb l'objectiu d'apropar als joves al mercat laboral, facilitar-los eines per crear la seva marca personal i millorar les competències professionals, alhora que impulsa el voluntariat corporatiu.
Servei d'assessorament i reconeixement
El 3 d'octubre s'obre el primer periode del servei d'assessorament i reconeixement de l'Institut.
Si tens 2 anys d'experiència laboral en el teu sector i no tens un títol professional, inscriu-te!