El grup TIS col·labora amb els alumnes de màrqueting i informàtica en un aprenentatge basat en projectes.
L'empresa proveïdora TIS decideix fer el salt amb una nova marca tèxtil. La filosofia de marca se centra en uns valors molt clars que són l'ecologia i la frescor. Eco[Tono] és sinònim de naturalesa i aire pur. El grup TIS treballa únicament amb teixits i pigments naturals. La missió dels futurs professionals del màrqueting del Provençana recau a plasmar tot això, a centrar totes les estratègies i objectius entorn d'aquesta perspectiva.
Eco[Tono] és la iniciativa que els estudiants del Provençana estan desenvolupant amb tots els coneixements assimilats durant el curs. El grup de Màrqueting i Publicitat de primer s'encarrega de la part més estratègica i operativa, mentre que els d'informàtica del CFGS de Desenvolupament i Aplicacions Web es responsabilitzen de les diferents plataformes en línia per a comercialitzar els productes.
Llegeix més...
Ja estan publicades les resolucions definitives de les convocatòries de mobilitat de cicles de grau mitjà i de grau superior.
Per a consultar la resolució de grau mitjà, aneu a aquest enllaç i per a grau superior, la podeu consultar aqui.
Llegeix més...
Durant aquest trimestre l’alumnat del grup de tarda del primer curs del d’Administració i finances ha estat participant en el en un projecte de col·laboració eTwinning al Mòdul de Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa.
El projecte "Teachers4Europe: Building a European Workplace Citizenship" inclou tres activitats principals en les que s’està treballant:
- Les condicions de treball a Europa
- La diversitat mitjançant la inclusió laboral a Europa
- Bones pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa.
Que es duen a terme en grups formats per estudiants dels diferents centres:
- El Geniko Lykeio d'Oreokastro, Tessalònica, Grècia
- El Lycée Guy de Maupassant, Fécamp, França
- L’ Institut Provençana, L'Hospitalet de Llobregat, Espanya
Llegeix més...
L’alumnat i professorat de l'Institut ha participat en el Taller organitzat des de la Coordinació d’Emprenedoria (EmprènFP) del centre en col·laboració amb La Col·lectiva, concretament des de la difusió educativa que realitzen per a escoles.
La Col·lectiva s’ha fet acompanyar d’Espai Llavors (Llibreria al barri de Collblanc) i de MUET, associació que esdevindrà properament cooperativa, per a ajudar a dones del sector de les cures i la llar, i garantir una feina digna per a totes les persones que hi treballen.
Llegeix més...
L’alumnat i professorat de l'Institut ha participat en el Taller d’Imatge i Marca Personal organitzat des de la Coordinació d’Emprenedoria (EmprènFP) del centre en col·laboració amb Gornal Activa i l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat dins el projecte Fem Tàndem per a escoles públiques de la ciutat, el dia 10 de març, en dos sessions de matí i tarda.
Llegeix més...
Amb motiu del dia Internacional de la dona, l'Institut Provençana ha canviat els noms dels seus racóns interns pels noms de dones que donen sentit a l'esperit del Proven. Alumnes, professores i personal que formen o han format part del centre podran trobar la placa amb el seu nom durant dos dies (8 i 9 de Març), i el que és més important, la poden despenjar i se la poden portar a casa com a regal.
Si voleu, com a mostra d'agraïment, només volem que es féu una foto amb ella i que la pugeu a les xarxes socials etiquetant el perfil del Proven a Instagram, Twitter o Facebook amb el hashtag #provenwoman.
Felicitats a totes les dones de Proven!
Llegeix més...
Participa en el projecte de mobilitat internacional de l'Institut Provençana a través d'aquest formulari i realitza les pràctiques professionals a l'estranger!