TALLER D'EINES DE COMUNICACIÓ
Els dies 20 i 21 de desembre, es va dur a terme el Taller d'eines de comunicació adreçat a l’alumnat de segon CFGS de Màrqueting i publicitat, realitzat a l’aula Open Space de l'institut.
Maurici Badia dona feedback a les 5 marques creades al Proven
Dimarts 9 d’abril vam rebre la visita de Maurici Badia, enginyer industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya. És fundador de Hannun, fabricant de mobles de fusta que cuiden el planeta i estandard del slow furniture a Europa.
Hannun va néixer en 2017 pujant fotos de mobles de Pinterest a Wallapop. En tan sols 5 anys ha tingut un creixement espectacular. En 2020 va guanyar el premi Millor Rookie dels Ecommerce Awards España i en 2022 va sortir a borsa en el mercat per a PIMES, amb una valoració de gairebé 32 milions d'euros.
Llegir-ne més...Propostes de nous logos per al Proven
Els alumnes del primer curs de matí i tarda del grau superior de Màrqueting i Publicitat han elaborat diferents propostes de nous logotips per a l'Institut Provençana.
Els han presentat a les classes d'anglès, com a tasca de grupal, justificant l'ús de colors, la tipografia, mides i formes en contrast amb el logotip actual.
Llegir-ne més...5a edició 24h d'Innovació Barcelona
Entre el dia 21 i 22 de març es va celebrar la 5a edició del concurs 24h d'innovació, on alumnes/as de tota Catalunya donen solucions innovadores a 24 reptes proposats per 24 empreses durant 24 hores.
Llegir-ne més...
TALLER D'EINES DE COMUNICACIÓ
Els dies 20 i 21 de desembre, es va dur a terme el Taller d'eines de comunicació adreçat a l’alumnat de segon CFGS de Màrqueting i publicitat, realitzat a l’aula Open Space de l'institut.
CARTELLS GUANYADORS V CONCURS COEDUCACIÓ
Ja tenim als guanyadors del V concurs de coeducació de l'Institut Provençana!! Després de 15 de votació, on han participat fins a 600 persones de la nostra comunitat educativa, Nuria i Maria del cicle de Marketing i Publicitat han obtingut el 29,9% dels vots, enfront del 29,2% de Maryori Yamilé d'Activitats Comercials que ha quedat en segon lloc.
PROJECTE POMEZIA: CONVENI INNOVA AMB "LA FUNDICIÓ"
El dia 24 de novembre, es va signar un conveni de col·laboració Innovafp entre la fundació La Fundició i l’institut Provençana.
Aquesta col·laboració consisteix en portar a terme el projecte anomenat “Pomezia”.
L’objectiu del projecte “POMEZIA” és focalitzar l’aprenentatge actiu i participatiu en una experiència vivencial i de col·laboració entre l’alumnat del PFI Auxiliar d’Obres d’Interior i Pintura de l’INS Provençana i l’entitat LaFundició, creant sinergies de coneixement.
VISITA AL PROGRAMA DE TV3 "ESTÀ PASSANT"
Dimarts dia 16 de Novembre, els alumnes de 2n de Màrqueting i Publicitat van assistir de públic al programa de TV3 “Està passant”, en el qual es combinaven les notícies d'actualitat amb un toc d'humor ingeniós.
L'objectiu era conèixer com funciona per dins una cadena de televisió a més de passar una bona estona gaudint d’un programa en directe!
TALLER DE LIDERATGE I TREBALL EN EQUIP
El passat 25 de novembre va tenir lloc, en modalitat presencial, el Taller de Lideratge i Treball en Equip realitzat dins del Projecte Fem Tàndem promogut per l’Ajuntament de l’Hospitalet de Llobregat, i en col·laboració amb Gornal Activa i que es realitza en coordinació amb l’Institut Provençana.
El taller va permetre al nostre alumnat posar en pràctica les seves habilitat per al treball en equip! La comunicació i la confiança són eines fonamentals per a una bona coordinació entre els membres. Les diferents dinàmiques ens van permetre comprovar-ho.
FIRA ECONOMIA CIRCULAR
El passat 16 de novembre a l’institut Provençana, els alumnes del cicle superior de Marketing i Publicitat en conjunt amb els estudiants de Construcció, van organitzar un esdeveniment sobre l’economia circular, anomenat HotsPot. En aquesta fira els participants van poder comprovar com l’institut implementa elements d'edificació circular dintre dels seus projectes, com per exemple el “Blue Containers Project”.
Aquesta setmana ens han visitat l’Ana Bevanda i l’Igor Markovic de la Universitat Logos Centar de Mostar (Bòsnia i Herzegovina), gràcies a la Participació en el Corsorci de Comerç Internacional de l’IES Ribeira do Louro, d’O Porriño (Galicia) en el que participem des del 2018.
El dimecres 24 de novembre els vam ensenyar el nostre centre i els projectes que realitzem a l’Institut Provençana. L’alumnat de Comerç Internacional van poder conèixer els estudis i activitats que realitzen a la Universitat Logos Centar, així com el seu projecte de mobilitat internacional Erasmus+. L’alumnat de Màrqueting i Publicitat també va participar de l’experiència donant a conèixer el projecte de L’HAgència que estan duent a terme aquest curs.
L'Institut està en procés de renovació de part del consell escolar, per lo que properament es realitzaran les eleccions al consell escolar. Podeu trobar el calendari amb les dates del procés aqui.